Thursday, July 16, 2009

מראה מראה שעל הקיר ... מי יפה?

מראה של אשה הרה הוא מראה יפהפה בעיני
לא נדיר לראות אותי מתפעלת מאשה מתעגלת
לפעמים אני משתדלת להיות מאופקת במיוחד אם לא מדובר במכרה קרובה
ולפעמים פשוט יוצאות לי מהפה קריאות ספונטניות של :" יו...... איזו יפה את!!!!" פשוט כך
הגריטה מנהלת הקומונה פרידה ונומה היא ג'ינג'ית יפהפיה בדרך כלל
עכשיו היא בהריון מתקדם ולמרות שלא ראיתי אותה כבר כמה חודשים היה לי ברור ברגע שנבחרתי להכין לה מתנת יום הולדת בשם בנות הקומונה שאני חייבת להזכיר לה כמה היא יפה : תמיד, לפני ההריון , בהריון עצמו וכמובן גם אחריו
אין כמו אהבה של אמא לשיפור מראה עור הפנים ולהקרנת היופי הפנימי שנובע מהעיניים החוצה
בחרתי להכין להגר מראה קטנה עם מסגרת גדולה
ידעתי שהיא אוהבת צבעים מיושנים אז בחרתי בשילוב המנצח של ירוק וורוד ובדף רקע של בייסיק גריי
הדבקתי סרטים מבד ומנייר ופרחים מנייר ממשי ומפלסטיק




את כל התמונות ניתן להגדיל
המון סטיקלס יש בעבודה הזו
נקודות סטיקלס ירוק על סרט הנייר הירוק ועל העלים ופסי סטיקלס ורוד על הפרחים
הפרחים הורודים נקנו באיקאה ( כמו המסגרת עצמה ) בתוך קופסא
מכיוון שרציתי גדלי שונים של פרחים השתמשתי בפרח המקורי לגודל הבינוני ובשביל ליצור ניצן קיפלתי את הפרח לשניים והדבקתי הכל עם נקודות דבק -


כדי ליצור את הפרח הגדול הכנתי שכבות של פרח משי ומעליו פרח נייר ולבסוף פרח פלסטיק ורוד
הכל כמובן עוטר בניצנוצים של סטיקלס
את העלים סידרתי לפי טעמי ואת הגבעולים כופפתי לצורה הרצויה והדבקתי לחוד
האותיות הן מדבקות של בייסיק גריי שצבעתי במעט דיו לצבע כהה יותר מהצבע המקורי שלהן על מנת שיבלטו טוב יותר על רקע הדף המדוגם
אני אוהבת מאד את התוצאה ולשמחתי גם הגר אהבה.
כ. ביקש שאשפץ גם את המראה בחדר השירותים שלנו אז כנראה שזה יהיה פרוייקט המראה הבא שלי
היו ברוכים
ענת







5 comments:

Orli said...

עבודה מקסימה
אין ספק שילוב מנצח בחרת , ירוק וורוד
אבל את הבאת את העבודה לטופ שלה
השילובים של האלמנטים אצלך תמיד יוצאים נכון.
מאוד אהבתי
ומזל טוב להגר
אורלי

מימס said...

בטוחה שכל מי שתסתכל על עצמה דרך המראה המדהימה הזאת,
תרגיש יפה וזוהרת!
אהבתי אתמה שעשית עם הפרחים, תוספת הסטיקלס הפכה אותם לפרחי סחלב.

את סרט הנייר-תחרה הירוק קנית או פינצצת בעצמך?
תגידי מה יהיה בסוף עם העידכונים
ניסיתי לפני כמה ימים להרשם מחדש וזה לא נתן לי-יש להם בעיה !!

ANAT S said...

סורי מימס
למה לא דרך הרידר?
הרידר לא מפשל
תלחצי על

FOLLOWERS

אין קל מזה


ובאמת עכשיו הסתכלתי ויש תחושה סחלבית
אולי גם בגלל סידור הגבעולים

Hadarling said...

פיה זה מהמם! הכל יושב מושלם ביחד, מקסים ביותר!

ARTISHOK said...

המראה יפה אם כי הפרחים עודף סינטטים לטעמי :)