Monday, June 29, 2009

היא ואני

כמה שאני אוהבת אותה
כמה שהיא מדהימה בעיני
אני מודה שאני המעריצה הכי הכי שלה
כל כך מוכשרת, חכמה, מצחיקה, אוהבת ונהדרת
כל השנים הייתי בטוחה שמבינה חיצונית היא דומה יותר לאביה.
הצבעים הם בודאי שלו
אבל בשנים האחרונות כשהיא מתבגרת יותר ויותר אומרים שאנחנו דומות
אותה הליכה, אותן הבעות פנים , אותו חיוך
דומות ושונות כי היא בעיני גרסה משודרגת ומתקדמת
אני נזכרת בעצמי בגילה ונדהמת לראות כמה היא יותר...
התמונות האלו חיכו די הרבה זמן לדף שיתאים להן עד שביום שישי היגיע אלי מימס המקסימה והביאה מתנת יום הולדת מהממת כיסוי שתפרה לי לדרכון לקראת הטיסה שלי וגם סטאק דפים שביקשה שאבחר לי מהם כמה.
הנה אחד הדפים שבחרתי
דף יפהפה ומאד מאד עשיר שלא זקוק להרבה תוספות מכיוון שהוא כבר מעוצב
חתכתי את הפרחים בדף והשחלתי בהם את התמונות
הוספתי קצת אבנים נוצצות כחולות ופרחי תלת מימד
סלסולי צ'יפבורד ופרפרים,רב און לכותרת וכפתור מלבני מקושת בשביל הקריצה ובגלל שבתמונה הראש שלי קצת חתוך ורציתי לעצב לי תסרוקת עם קשת כחולה שתתאים לתמונה.
כל כך דומות שאפילו בלי לשים לב מבצבצת לי חתיכת פטרוזיליה מבין השיניים רק בשביל להתאים לגשר שלה
( שכבר ירד מאז)
תודה מימי על בדף המקסים הזה ודגגם על האחרים שעוד יקבלו תמונות משלהם
ענת

7 comments:

מימס said...

שתי יפיפיות, תמונה של שתיכן גם על דף חלק הייתה מהממת.
כל כך מרגש מה שכתבת לה (יש לי דמעות בעיינים,באמת)
אכן שתיכן דומות מאד ואת כאמא מעריצה רואה בה גרסה משופרת , כמו שכתבת של שנות האלפיים.
ביום שישי שמעתי גם את תשובתה למשפט שאמרת, תשובה של בת שמעריצה ומעריכה את אמא שלה.
שתמשיך האהבה בין שתיכן לפרוח ולהתעצם, מתכון לאושר עילאי !

מימס said...

מרוב ההתרגשות שכחתי לכתוב,שמאד רציתי לראות מה תעשי עם הדף הזה,מאחר והוא כל כך "עמוס" והצלחת בגדול !

tamari* said...

הדף פשוט מרתק! אהבתי את השילובי צבעים!

Orli said...

ווואוו דף הורס
אכן תודה למימיס שנתנה את הדף הזה
כי התוצאה מופלאה
אין ספק שהאובייקטים המצולמים (הצעירות שבהן)
הורסות אבל אכן דף עשוי בטוב טעם
אוהבת את העבודות שלך תהני לך בנסיעה
אורלי

Einat's Art World said...

עיצוב הדף מדהים ממש כייף לראות אמא ובת אוהבות , זה אושר אמיתי.
שיהיה לך הרבה נחת ושמחה מהילדה המקסימה שלך.

מומין said...

יש מה לאהוב!
הדף מקסים ואתן אכן מאוד מאוד דומות.

ריגשת אותי ;-)

Linda said...

ANAT

that paper so prtty I love butterfly on there!