Sunday, June 21, 2009

wonderland ברוכים הבאים לארץ הפלאות

הרבה זמן לא כתבתי
התקופה האחרונה מאד עמוסה לי
להקת המחול שאני רוקדת בה עומדת לנסוע לפסטיבל בחו"ל ואנחנו עושים חזרות כמה פעמים בשבוע
זה כמעט לא משאיר לי זמן ליצירה.
זו הסיבה שהחודש לא השתתפתי באתגרים.
מזל שיש החלפות שמחייבות לעמוד בזמנים
את ארץ הפלאות שלי הכנתי להחלפת כיסים בקומונה פרידה ונומה.
לשמחתי הגרלתי את נילקי כבת זוג .
זו לא הפעם הראשונה שיוצא להנו להחליף ביחד.
לנילקי יש שלושה ילדים ששניים מהם בדיוק בגיל המתאים לשחק בארץ הפלאות שחלמתי עליה.
ארץ הפלאות היא בעצם סוג של מיני אלבום עם כיסים ( בכל זאת החלפת כיסים). שנפתח לארבעה מקומות קסומים שניתן לשחק בהם כמו שמשחקים בבתי בובות
בואו ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן:
כל התמונות ניתנות להגדלה
I made this wonderland mini album for my scrappy friend's kids
here is the front cover
הנה הכריכה






והנה חנות העוגות


את העוגות במרכז איחסנתי בכיס שבקיר ואפשר לשלוף אותן כדי להעמיד אותן בחנות


here is the pastry shop



על הרצפה הנחתי אריחים מבריקים ומזמינים כדי לתת גובה










במעבר מהיר נדלג אל ארץ הפרחים
the flower land







תראו איך נראיית הקרקע, הכל תלת מימד





הפרפר הגדול למעלה מימין , הצפרדע החיפושית והפרפר הקטן כולם עם קליפסים וניתנים להזזה בשעת המשחק


בתוך הכיס נמצאים כדור פורח וצמד ילדות
you can see the bloon and the girls inside the pocket





והנה הילדות מחוץ לכיס




רוצים משהו פראי יותר?
הנה הג'ונגל שלי
בכיס יש אריה ותנין

the jungle




והנה התנין בחוץ ואפשר לראות גם את העצים והפיל מצד שמאל













הקרקע מצופה ב"אריחים" בהדפסי חיות בר

אני מאד אוהבת את הג'ונגל הזה





והאזור האחרון הוא חדר הלבשה
the dressing room


הכיס מאחסן את אטבי הכביסה




אני אוהבת מאד את הנעליים





האלבום נסגר והנה הכריכה האחורית
הייתי חייבת להוסיף חותמת של פיה עם המתנה ביד כדי שהילדים ידעו מי הפיה ששלחה להם את המתנה.

ילדים אוהבים לקבל מתנות מפיות

here is the back cover



יש גם כרטיס לאמא ולילדים


and finely the card that fo with this gift




לפני ששלחתי בדקתי את הביקורת בבית

עדי התלהב מאד וביקש ארץ פלאות משלו עם עולם הים מלא בדגים ועולם השמיים עם ציפורים ורחוב קטן
אחר כך ביקש לראות את מה שקיבלתי מנילקי

נילקי שלחה לי כיס תפור משגע עם בדים כפריים יפהפיים

היא טוענת שזו עבודת הביכורים שלה בתפירה והתנצלה על הפאשלות

אני טענתי שזה יהיה מושלם
והביקורת של הילד אחרי שביקש לראות מה נילקי הכינה בשבילי:
אה, זה לא חוכמה היא הלכה לקנות משהו מוכן בחנות.
נו, נילקי את עדיין חושבת שזה לא נראה מקצועי?
ילדים לא משקרים.

סיכום ההחלפה:
קיבלתי מתנה משגעת שאני מאד מרוצה ממנה
הכנתי משהו שמאד נהניתי להכין
אם הילדים של נילקי יהנו מהמתנה אפילו חצי ממה שאני נהניתי להכין זה מספיק.

thanks for visiting here today
hope you enjoy
have a great day
ANAT

9 comments:

Einat's Art World said...

ענת
אין מילים לתאר כמה שהיצירה הזו מושלמת.
הרעיון החשיבה והביצוע יצירתיים ביותר.
כל הכבוד על השקעה כל כך גדולה, רואים שעשית זאת עם כל הלב
עינת

יעל said...

וואו אחד גדול
איזו יצירתיות - הכל צבעוני ומקסים
ומופלא

Adiya said...

זה מהמם ביופיו!!
איזה יופי של רעיון!

mekoopelet said...

אחת ההחלפות היפות שראיתי, כל כך מושקעת ויצירתית, ממש אין מילים

Bentov Anat said...

זה חמוד בטרוף. כיף לקבל דבר כזה


My Blog
Digital Designs Blog
Albums
My ETSY

keren said...

ענת איזה אלבום משגע
הבות שלי לא רוצות לעזוב את המסך.
כל הכבוד על ההשקעה
my blog

זהבית שקד said...

משגע חבל על הזמן

Irit Shalom said...

זה מדהים וזה כל כך מושקע!! ומנצל את כל המדבקות שלא תמיד יש מה לעשות איתן!!
גדול!! ויש לי שאלה איך- בקשר לאיך חיברת FOLLOWERS לבלוג
אני ממש לא מצליחה
אני יכולה להתקשר בבוקר כדי שתסבירי לי?
נשיקות!!

Dafi said...

מקסים מקסים! אם היו לי ילדים קטנים, אין סיכוי שהייתי נותנת להם לגעת בזה חחח(-: