Monday, May 25, 2009

משחק השילובים

ENGLISH READERS PLEASE FEEL FREE TO USE GOOGLE TRANSLATOR IN THE RIGHT SIDE OF THE BLOGE


SCS ג'ניפר מ .
מציעה בכל שבוע אתגר השראה לעיצוב דף אלבום
השבוע היא נתנה טיפים מעולים לשילובי דוגמאות.
מסתבר שגם לזה יש חוקים וכללים מנוסים ובדוקים שיכולים לעזור לנו למצוא שילובים טובים בין ים הדפים שאספנו
ג'ניפר הסתמכה על טיפים ממגזים סקראפבוקינג ואילו השילובים שהיא היציעה עבור האתגר השבוע:
משבצות ופרחים
נקודות ופסים
לבבות עם פסי אלכסון
פייסלי עם שחמט
עלים או צמחיה ופרחים
פתחתי את סטוק הדפים שלי וניסיתי לשחק איתם.
גיליתי שאין לי בכלל דפי לבבות ופייסלי אבל מצאתי שילובים ולא הייתי חושבת עליהם והסתכלתי על הניירות באור חדש.
הנה כמה דוגמאות לשילובים שניסיתי
עלים ופרחים 1

עלים עם פרחים אחרים


משבצות ופרחים


נקודות ופסים



משבצות ופרחים




נקודות ופסים


נקודות ופסים







משבצות ופרחים






ברור שצריך גם להכין דף לאתגר וזה השלב הבא
מכיוון ששאלו בפורום עיצב אלבומים על תהליך הכנת דף התחלתי לצלם ממש משלב בחירת הדפים.
אני אמשיך מחר עם בדיקת כמה מהשילובים הללו על תמונות שרציתי לעצב ו אסביר את הבחירה הסופית שלי
בינתיים תוכלו גם אתם לנסות לדוג שילובים מעניינים מאוסף הדפים שלהם
אני מאד נהניתי מהמשחק הזה
שיהיה יום נפלא
ענת










3 comments:

הר הקסמים said...

יש פה שילובים שלא הייתי מעלה על דעתי שילכו ביחד, והם מקסימים!
כל הכבוד על היצירתיות:-)

mollymoo951 said...

Love your combinations! They all look great.

Unknown said...

You've got a wonderful paper stash. Now you have to create something with it.