Tuesday, May 26, 2009

אז איך בוחרים דפים לעיצוב האלבום?

הראיתי אתמול את משחק השילובים אבל אני רוצה להמשיך ולהראות איך בסופו של דבר אני נוהגת לבחור את הדפים שאני
מתאימה לתמונות שלי אז הנה היום אני משתפת בתהליך
ברב דפי האלבום שלי אני משלבת יותר מדף מדוגם אחד.
אני משתדלת לבחור את הדפים שיחמיאו ביותר לתמונות ובודקת מי מהם כדאי שיהיה הקרוב ביותר לתמונה ומי כדי שיהיה רחוק יותר.
אני מניחה את הדפים זה על גבי זה ועליהם מניחה תמונה כך שפינות הדף יכולות להראות לי היטב את מראה השכבות שתתקבלנה
הנה דוגמא :
רציתי מאד לעצב דף לתמונות שלי ושל אריאל בשדה פרחים שהיה פעם הגינה האחורית שלנו לפני שבנו עליו חממות .
היה לי ברור שאשלב דף פרחוני והנה צילמתי עבורכם כמה משחקים שעשיתי עם שילוב של 2-3 דפים מדוגמים
.
כאן הלכתי על צבעי הפרחים והעלים
הכתום/ורוד מדגיש את הפרחים בגוונים הללו

השלוב הבא מדגיש יותר את הפרחים הלבנים ואת צבע השמיים


אותם דפים בסדר אחר

שוב שניתי את סדר די לראות אם התול יחמיא יותר לתמונה








אפשר לראות שיש שלל אפשרויות וכל אחת תיתן אפקט אחר
בפוסט הבא תגלו מה בחרתי בסופו של דבר



ביי
ענת


No comments: